DNCE w nowym singlu „Got Me Good”

DNCE w nowym singlu „Got Me Good”

DNCE, autorzy wielkiego przeboju „Cake By The Ocean” powracają z nowym singlem „Got Me Good”. To idealna ścieżka dźwiękowa na… letnie zerwanie.


DNCE rozpoczęli swój najnowszy rozdział kariery wydaniem „Move” na początku tego roku. Grupa pojawiła się z utworem w programie „The Late Late Show” u Jamesa Cordena. „Billboard” oklaskiwał go jako „idealny singiel na imprezę taneczną”, a „People” podsumował go jako „zaraźliwy”. Z kolei na łamach The Honey Pop mogliśmy przeczytać: „Move” to DNCE w najlepszym wydaniu: miks gatunkowy, stare z nowym, a wszystko z wielką dawką zabawy!

Ciąg dalszy pod reklamą


Na początku tego roku artyści sygnalizowali swój powrót, asystując Kygo przy jego bangerze „Dancing Feet”. Singiel szybko zgromadził ponad 65 milionów odtworzeń na Spotify i ponad 8,5 milionów wyświetleń na YouTube. – Piosenka jest doskonałym przypomnieniem DNCE – pisał „Rolling Stone”. – To rześki, inspirowany latami 80. hit przygotowany na wszelkie potrzeby parkietu.

Nowy singiel to chwytliwa linia basu oraz gitarowy riff w towarzystwie linijek śpiewanych przez Joe Jonasa, które  zostają w głowie na bardzo długo: „Nie mogę być aż tak wściekły / Mam to, co sam dawałem / Co sam robiłem / Cholera, kochanie, ale mnie urządziłaś”.

Grupę DNCE tworzą Joe Jonas (wokal), Jack Lawless (perkusja) i JinJoo Lee (gitara). Świat dowiedział się o ich istnieniu za sprawą multiplatynowego singla „Cake By The Ocean” w 2016 roku. Utwór z miejsca stał się przebojem, rozbijając Top 10 zestawienia Billboard Hot 100 i stając się jedną z najczęściej odtwarzanych piosenek radiowych w wielu krajach na całym świecie. Singiel zgromadził ponad 3,2 miliarda streamów oraz odznaczenia potrójnej platyny w Australii i Szwecji, podwójnej platyny w Polsce, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Nowej Zelandii i Hiszpanii, jak również platyny w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Wloszech, Holandii i Portugalii. Po singlu przyszedł czas na debiutancki album, zatytułowany po prostu „DNCE”, na który trafił także platynowy singiel „Toothbrush”.

Ciąg dalszy pod reklamą


DNCE zakończyło 2016 rok z ósmą pozycją w zestawieniu Billboard Top Artists – Duo / Group, 11. Radio Songs Chart oraz 13. pozycją Pop Airplay Songs Chart. Otrzymali także tytuł Best PUSH Artist podczas 2016 MTV European Music Awards oraz nagrodę dla najlepszego debiutanta na MTV VMA.

Do tej pory DNCE zgromadziło ponad 5 miliardów streamów na całym świecie i sprzedało 3,5 mln egzemplarzy albumów. Prezentując niepodrabialną mieszankę rocka, popu, dance i funku, DNCE są gotowi bardziej niż kiedykolwiek, by porwać słuchaczy do tańca.

Udostępnij