Yung Gravy nie osiada na laurach i prezentuje nowy singiel „C’est La Vie” we współpracy z bbno$ („baby no money”) i Richem Brianem. Utwór jest zapowiedzią nadchodzącego albumu studyjnego „Marvelous”, który ukaże się 28 października.
Yung Gravy prezentuje optymistyczny kawałek, rymując „Attack on Titan” i „VP like Biden” przed refrenem „Let me live my life, baby, c’est la vie”. Do akcji wkraczają także jego najlepszy przyjaciel i częsty współpracownik bbno$ oraz fenomen indonezyjskiego rapu Rich Brian.
Yung Gravy i bbno$ szykują się właśnie do swojej trasy „Baby Gravy, The Tour” po Stanach Zjednoczonych. Wyprodukowana przez Live Nation trasa koncertowa obejmie 28 miast i potrwa od 3 listopada do 16 grudnia. Ponad połowa koncertów została już wyprzedana.
Yung Gravy wciąż wykorzystuje sukces „Betty (Get Money)”. W Stanach Zjednoczonych i Kanadzie uzyskał już złoto. Zdobył ponad 200 milionów streamów na całym świecie, w tym 21,2 miliona wyświetleń teledysku na YouTube. Za sprawą utworu, artysta po raz pierwszy w karierze wspiął się do pierwszej dziesiątki na liście Billboard Hot Rap Songs Chart i do pierwszej trzydziestki na Hot 100. Dominując na falach radiowych, znalazł się w pierwszej dwudziestce w Rhythmic Airplay i Pop Airplay. Zdobył także niepodważalne uznanie krytyków. Yung Gravy wykonał utwór przed galą MTV VMA. Zadebiutował także w telewizji w programie „Jimmy Kimmel LIVE!”.
„Betty (Get Money)” to hit najwyższej klasy, wyprodukowany przez Dillona Francisa, Dwilly’ego i Popnicka. W utworze Gravy wykorzystuje sample z klasycznego hitu „Never Gonna Give You Up” Ricka Astleya wraz z jego kultowymi syntezatorami. W teledysku pojawia się polska tancerka Klaudia Antos.
Wszystko to przygotowuje grunt pod kolejny album Yung Gravy, „Marvelous”, który ujrzy światło dzienne już 28 października.
Yung Gravy ma naprawdę dobry rok – do tej pory występował na wspólnej trasie z Dillonem Francisem, wydał EP-kę „Cake & Cognac” oraz występował w wypełnionych po brzegi arenach z legendarnym zespołem Limp Bizkit. Zdobył także kilka platynowych i złotych odznaczeń za single „Mr. Clean”, „1 Thot 2 Thot Red Thot Blue Thot”, „oops!!!”, „magic” oraz „Whip A Tesla” z bbno$.
Tylko najlepsze rzeczy robią się lepsze z wiekiem – wino, whisky, cheddar, wołowina, plany emerytalne i tak dalej. Yung Gravy także należy do tej kategorii. Choć już na początku kariery, czyli w 2016, miał w sobie dużo swagu, to w kolejnych latach rozwinął swój styl oraz twórczość w jeszcze ciekawszym kierunku. Biżuteria robi się coraz droższa, stroje bardziej ostentacyjne, włosy dłuższe, a flow mocniejsze. Urodzony w Minnesocie raper to facet, którego wolisz trzymać z dala od swojej mamy (chyba, że chcesz mieć nowego ojczyma).
Wydana w 2018 EP-ka „Snow Cougar” dała światu platynowe single „Mr. Clean” i „1 Thot 2 Thot Red Thot Blue Thot”. W 2019 artysta wydał pełnowymiarowy debiut „Sensational” ze złotymi singlami „Magic” i „Whip a Tesla”. Następnie przyszedł czas na EP-ki „Baby Gravy” i „Baby Gravy 2”. Gasanova przycisnął listy przebojów z utworem „oops!!!”, a potem połączył siły z Dillonem Francisem na „Cake & Cognac” oraz podczas headlinerskiej trasy koncertowej.
Yung Gravy to przykład rzadkiej siły w show-biznesie, która z jednej strony pozwala wypełniać areny z Limp Bizkit, a z drugiej – zapraszać do teledysków gwiazdę popularnego reality show „Vanderpump Rules”. Raper wymarzył sobie współpracę z Marthą Stewart i wystąpił w reklamie jej linii mrożonek.