Tiësto ogłasza album „Drive”. Nowy singiel „All Nighter”

Tiësto ogłasza album „Drive”. Nowy singiel „All Nighter”

Tiësto ogłosił premierę ogromnie oczekiwanego na całym świecie nowego albumu „Drive”, który ukaże się w piątek, 21 kwietnia, nakładem Atlantic Records. Płyta, na którą trafiły wcześniej wydane single, jest ukoronowaniem ostatniego okresu w karierze popularnego producenta i DJ-a.


Tiësto ogłosił premierę ogromnie oczekiwanego na całym świecie nowego albumu „Drive”, który promuje najnowszy singiel a zarazem otwierający zestaw utwór „All Nighter”, któremu towarzyszy oficjalny wisualizer.

Album „Drive” to eleganckie i seksowne brzmienie, które stało się znakiem rozpoznawczym Tiësto. Na płycie znalazły się doskonale znane przeboje jak „The Business”, „Don’t Be Shy (With Karol G)”, „The Motto (With Ava Max)”, „Hot In It (With Charli XCX)” i „10:35 (With Tate McRae)”, które łącznie mają 3,5 miliarda streamów.

22 marca w Los Angeles odbędzie się wyjątkowa, wykorzystująca technologię 3D sesja odsłuchowa nowego materiału.

Wizualna odsłona dzieła to hołd Tiësto dla trwającej całe jego życie fascynacji wyścigami Formuły 1. Okładka została zainspirowana Grand Prix Monako w 2004 roku, podczas którego brylant o wartości 430 tysięcy dolarów, przymocowany do przodu samochodu wyścigowego, zniknął na zawsze – opowieść ta nadaje albumowi ton wyrafinowanego blichtru i intrygi.

Koncepcyjny album to symulacja epickiej, nocnej zabawy, czyli coś, co Tiësto zna lepiej niż większość z nas. Nocna podróż rozpoczyna się od „All Nighter”- mobilizacji na nadchodzące szaleństwo. Dalej Ava Max zachęca słuchaczy do „rzuczenia kilku banknotów i wypicia kilku butelek szampana” w „The Motto”, zanim wieczór wrzuci kolejny bieg z zegarem uderzającym o „10:35”. Wtedy przychodzi czas, by ruszyć na parkiet z „The Business”.

Następnie na imprezie pojawią się wokalni goście: A Boogie („Chills (LA Hills)”), Charli XCX („Hot In It”), The Black Eyed Peas („Pump It Louder”) i Karol G („Don’t Be Shy”), a klimat przechodzi w kierunku muzyki house, która sprawi, że zakochasz się na parkiecie („I’d Bet”). Następnie czeka urzekający, oddający nastrój „po godzinach” „Back Around”. Całość wieńczy „Yesterday”, którego można posłuchać o świcie, kiedy chcesz jeszcze raz przeżyć tę noc. Zatytułowany na część nieustającego pędu kariery Tiësto i fizycznego ruch, który jego dzieła inspirują, „Drive” sprawi, że słuchacz wszędzie i zawsze będzie mógł poczuć dreszcz znany z tanecznego parkietu.

Tiësto to filar muzyki elektronicznej i artysta, który wykracza daleko poza nią – Tiësto to doświadczenie. Urodzony jako Tijs Verwest artysta odnalazł swoje miejsce na crossoverowej scenie, zdobywając uznanie krytyków i miliony nowych fanów dzięki serii hitów, w tym pierwszemu wydanemu w barwach Atlantic Records, „The Business”. Odkąd ukazał się we wrześniu 2020 roku, numer zdominował playlisty i listy przebojów na całym świecie,m.in. dotarł na szczyt zestawienia US Dance radio i zdobył 1,6 miliarda streamów. Piosenka „The Business”, która trafiła do top 10 w dziesięciu krajach oraz do Top 50 Spotify w trzydziestu jeden krajach, otrzymała nominację do Grammy w kategorii Best Dance/Electronic Recording. Singiel ma ponadto 15 platynowych certyfikatów i 8 złotych na całym świecie.

Po przebojowym „The Business” ukazał się „Don’t Be Shy” z Karol G, będący pierwszą anglojęzyczną piosenką wokalistki i pierwszą współpracą Tiësto z przedstawicielem sceny latynoskiej. Historyczny utwór może się obecnie pochwalić ponad 867 milionami streamów, ponad 1,2 miliona kreacji na TikToku i wyświetleniami klipu przekraczającymi 331 milionów. „The Motto” z Avą Max okazało się kolejnym hitem, docierając do top 5 na liście Hot Dance/Electronic Songs notowania Billboardu, jednocześnie zdobywając łącznie ponad 930 milionów odsłuchów. „Hot In It” z Charli XCX dotarł do pierwszej dziesiątki na Hot Dance/Electronic Songs, m.in za sprawą 200 milionów wyświetleń na TikToku i rolkach na Instagramie oraz ponad 122 milionów streamów.

„10:35”, światowy przebój stworzony przez Tiësto i multiplatynową piosenkarkę i autorkę tekstów Tate McRae we współpracy z nowym megaluksusowym kurortem Atlantis The Royal w Dubaju, z miejsca odniósł sukces po premierze pod koniec ubiegłego roku. Hit zgromadził ponad 137 milionów odsłuchów i dotarł na najwyższe miejsca list przebojów na całym świecie, w tym do Top 5 Hot Dance/Electronic Songs na Billboardzie.

Tiësto
Udostępnij