Reklama

Reklama radiowa jest najtańszym i najskuteczniejszym sposobem na zaprezentowanie oferty potencjalnym klientom, a także najszybszą formą przypomnienia dla obecnych odbiorców


Radio od zawsze jest medium które w najprostszy sposób dociera wszędzie. Może być słuchane zarówno w domu i w pracy, na spacerze, w samochodzie, po prostu w dowolnym miejscu przez 24 godziny na dobę. Dostępne jest w odbiornikach radiowych, na komputerach, laptopach, palmtopach, odtwarzaczach i co najważniejsze w naszych smartfonach.

Radio w 2025 roku notuje wzrost, zarówno pod względem zasięgu, jak i liczby słuchaczy. Wzrost ten jest widoczny w różnych grupach wiekowych i miejscach słuchania. Chociaż radio nie jest już najszybciej rozwijającym się medium reklamowym, to wciąż pełni najważniejszą rolę w krajobrazie medialnym i reklamowym.

To tylko niektóre z zalet, dla których warto rozważyć reklamowanie się na radiowej antenie. Poniżej kolejne z nich:

  • radio jest powszechne – prawie 90% osób w wieku od 15 do 75 lat potwierdziło że stale słucha radia,
  • 60 % osób słucha radia cyfrowo, a 40% z nich za pośrednictwem smartfonów
  • 64% respondentów słucha radia w domu, 59% w samochodzie i 28% w czasie zajęć, i jako medium towarzyszące w pracy
  • słuchając radia, można wykonywać wiele czynności jak np. sprzątanie, gotowanie, prace remontowe itp.
  • radio jest przyjaźnie „natrętne” – słuchamy w nim reklam nawet wbrew naszej woli, bo nie możemy „zamknąć uszu”
  • radio jako samodzielny nośnik reklamy, również przypomina o produktach i markach produktów, odwzorowuje reklamy telewizyjne, internetowe czy prasowe – w ten sposób utrwala ich przekaz
  • radio jest tanie! Dzięki swojemu zasięgowi i powszechnej dostępności w aplikacjach mobilnych jest najtańsze w porównaniu z innymi mediami.

Najważniejszą cechą radiowej reklamy to krótki czas jej trwania, lecz bogaty w najważniejszą treść, która w szybki i prosty sposób, trwale zapisuje się w pamięci słuchacza.

Jeśli interesuje Cię zlecenie emisji reklamy, ale nie wiesz od czego zacząć i jakie podjąć kroki, służymy pomocą:

  • określeniu celów, które kampania radiowa ma zrealizować (wizerunkowa marki,  produktu, nastawiona stricte na sprzedaż, informacyjna, promocyjna, czy np. dotycząca wprowadzanego nowego produktu na rynek)
  • w doborze formy reklamy (tradycyjny spot reklamowy, sponsoring, lokowanie produktu, forma konkursu, akcja specjalna, akcja online)
  • w zakresie scenariusza, doboru głosu lektora, podkładu muzycznego,  dźwiękowego, szaty graficznej.

 

a dokładnie mówiąc, w realizacji całej produkcji od zlecenia po emisję.


Dlaczego z nami?

  • Współpracujemy od 6 lat z najlepszymi agencjami reklamowymi, najlepszymi lektorami, co przekłada się na liczne bonifikaty.  
  • Kampanie reklamowe realizujemy natychmiast – od zlecenia do emisji nawet w kilka godzin (szczególnie istotne w przypadku wprowadzanego nowego produktu jako promocji, np. w sklepie spożywczym czy eventu). 
  • Brak bezpośredniego sąsiedztwa reklam produktów konkurencyjnych.
  • Radiowe kampanie, wspomagamy kampaniami internetowymi w formie graficznej, zdjęciach czy filmach Państwa firmy bądź produktu, w różnych miejscach naszego portalu radiowego oraz mediach społecznościowych.

Kontakt w/s realizacji reklamy prosimy kierować drogą mailową na adres:   reklama@radiotop.pl

Udostępnij