Reklama

Dlaczego reklama radiowa jest tania i skuteczna, atrakcyjna dla nawet najmniejszych reklamodawców – lokalnych biznesów typu warsztat samochodowy, salon kosmetyczny czy sklep spożywczy?


Radio dociera wszędzie. Może być słuchane w domu, w pracy, na spacerze, w samochodzie, na działce, plaży, przez 24 godziny na dobę. Dostępne jest w odbiornikach radiowych, telewizorach, na komputerach, laptopach, palmtopach, odtwarzaczach i smartfonach.

To tylko niektóre z powodów, dla których warto rozważyć reklamowanie się na radiowej antenie. Poniżej przedstawiamy kolejne z nich, oraz dane udostępnione przez Radio Joint Audience Research Limited – RAJAR, firmy zajmującej się obsługą jednego systemu pomiaru odbiorców dla branży radiowej w Wielkiej Brytanii:

  • radio jest powszechne – 89% osób w wieku od 15 do 75 lat słucha radia co najmniej raz w tygodniu, zaś 74 % osób słucha radia każdego dnia. Zasięg radia jest obecnie największy od wielu lat. Średni dzienny czas słuchania radia w zeszłym roku wzrósł do 5 godzin i 10 minut.
  • radio jest słuchane przez cały dzień, a do godziny 18:00 jest to niezaprzeczalnie medium o najwyższym zasięgu,
  • 36% respondentów słucha radia w internecie
  • 24% respondentów słuchających radia przez sieć słucha go w czasie zajęć służbowych, jako medium towarzyszące w pracy na komputerze
  • słuchając radia można wykonywać wiele innych czynności jak np. sprzątanie, gotowanie, prace remontowe
  • radio jest przyjaźnie „natrętne” – słuchasz nawet wbrew woli, bo nie możesz „zamknąć uszu”
  • radio jako samodzielny nośnik reklamy, również przypomina o produktach i markach tych produktów, przypomina reklamy telewizyjne, internetowe czy prasowe – w ten sposób utrwala ich przekaz
  • radio jest tanie! Dzięki swojemu zasięgowi i powszechnej dostępności jest najtańsze w porównaniu z innymi mediami.

Jeśli interesuje Cię zlecenie emisji reklamy, ale nie wiesz od czego zacząć i jakie podjąć kroki, pomożemy Ci:

  • określić cele, które kampania radiowa ma zrealizować (wizerunkowa marki i produktu czyli nastawiona stricte na sprzedaż, informacyjna, promocyjna, dotycząca np. wprowadzanego nowego produktu na rynek)
  • w doborze formy reklamy (tradycyjny spot reklamowy, sponsoring, lokowanie produktu, forma konkursu, akcja specjalna, akcja poza antenowa np. przez działania online)
  • precyzyjnie dotrzeć nawet do bardzo specyficznych grup docelowych,  właściwych dla radia, internetu i portali społecznościowych
  • w zakresie scenariusza, doboru głosu lektora, podkładu muzycznego i dźwiękowego, szaty graficznej
  • w realizacji produkcji kampanii reklamowej

Dlaczego warto reklamować się z nami?

  • współpracujemy z najlepszymi agencjami reklamowymi i najlepszymi lektorami
  • kampanię reklamową realizujemy natychmiast – od zlecenia do emisji w kilka godzin (szczególnie istotne w przypadku wprowadzanego nowego produktu jako promocji, np. w sklepie spożywczym czy eventu)
  • natychmiastowa aktualizacja kampanii promocyjnych 
  • bardzo preferencyjne warunki reklamowych kampanii długoterminowych
  • brak bezpośredniego sąsiedztwa reklam produktów konkurencyjnych
  • radiowe kampanie reklamowe wspomagamy kampaniami internetowymi, w formie graficznej, zdjęciach czy filmach Państwa firmy bądź produktu, w różnych miejscach naszego portalu radiowego oraz mediach społecznościowych

Kontakt w/s reklamy

Udostępnij