Jubël przedłuża lato! Nowy taneczny numer „Don’t Kill My Vibe”

Jubël przedłuża lato! Nowy taneczny numer „Don’t Kill My Vibe”

Jubël powraca z kolejnym pozytywnym utworem, który przedłuża letni nastrój. „Don’t Kill My Vibe” to przedsmak nadchodzącej EP-ki „Daydreamin”, która ukaże się jesienią.


Jubël rośnie w siłę. Po letnim bangerze „Triple A” feat. NLE Choppa, duet wydał szereg remiksów. Ostatnio razem z fińskim raperem CLEDOSem dostarczyli nową wersję  „Triple A”, która dotarła na 13. miejsce fińskiego top 50. Jubël konsekwentnie produkuje kolejne popowe perełki, przedstawiając teraz singel „Don’t Kill My Vibe” z  cytatem „Gettin’ Jiggy Wit It” Willa Smitha.

Singiel jest naturalnym krokiem po „Triple A” i stanowi ewolucję brzmienia Jubël. Ostatnio widzieliśmy ich na szwedzkim rozdaniu nagród Rockbjörnen, a tej jesieni wydadzą EP-kę i wyruszą w trasę koncertową.

 

– Zawsze uwielbialiśmy „Gettin’ Jiggy Wit It” i zaczęliśmy śpiewać refren w naszym utworze, pasował idealnie! Wtedy zdaliśmy sobie sprawę, że Will z kolei zaczerpnął go z amerykańskiej piosenki z lat 70. zespołu The Bar-Kays. Po roku poszukiwań udało nam się dotrzeć do ich spadkobierców, którzy pokochali naszą wersję i dali nam szansę nadać jej nowe życie! Ściągnęliśmy wszystkie dzieciaki z ulicy i ponownie nagraliśmy refren, co zaowocowało „Don’t Kill My Vibe”.

– opowiadają artyści.

Jubël szybko stał się wiodącym szwedzkim duetem popowym. Singiel „Dancing In The Moonlight” był przełomowym momentem dla artystów, osiągając ponad 390 milionów streamów na Spotify i docierając na szczyt zestawienia airplay w Wielkiej Brytanii oraz na 11. pozycję na oficjalnej liście singli w UK. Utwór zdobył platynowy status w uznaniu ponad miliardową sprzedaży.

„Weekend Vibe” był kolejnym wielkim hitem, gdy znalazł się na wysokiej rotacji w Radio 1, a także zabłysnął na TikToku z 150 milionami wyświetleń.

Duet wydał później utwór „So Sick”, który był bardzo popularny na liście komercyjnych szwedzkich rozgłośniach radiowych („RixFM”, „Power Hit Radio”), a na Spotify znalazł się na liście „Sommerhits 2022”. Kolejny był „Singled Out” podobijający listę przebojów w Szwecji i inspirując 150 tysięcy kreacji na TikToku w ciągu zaledwie 2 tygodni. 

Sebastian i Victor zaczynali na szwedzkiej scenie tanecznej – produkowali nagrania dla innych artystów i DJ-owali przez lata. Po raz pierwszy połączyli siły przez SoundCloud, by dość szybko spotkać się „w realu”, kiedy odkryli, że obaj mieszkają w Halmstad na zachodnim wybrzeżu Szwecji. Miasto słynie z długich piaszczystych plaż i letniego życia nocnego – środowiska, które wyraźnie wpłynęło na ich brzmienie. Ich podstawowy koktajl muzyczny to taneczne bity i popowe melodie. To styl, który podbija serca na całym świecie, czego dowodem platyny w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Kanadzie, Irlandii, Australii i Hiszpanii.

Udostępnij