Reklama

Reklama radiowa jest najtańszym i najskuteczniejszym dla nawet najmniejszych lokalnych biznesów typu warsztat samochodowy, salon kosmetyczny czy sklep spożywczy, sposobem na zaprezentowanie oferty potencjalnym klientom czy przypominającym już obecnym.


Radio dociera wszędzie, jako że może być słuchane zarówno w domu, w pracy, na spacerze, w samochodzie czy na działce, plaży i przez 24 godziny na dobę. Dostępne jest w odbiornikach radiowych, telewizorach, na komputerach, laptopach, palmtopach, odtwarzaczach i smartfonach.

To tylko niektóre z powodów, dla których warto rozważyć reklamowanie się na radiowej antenie. Poniżej przedstawiamy kolejne z nich, oraz dane udostępnione przez Radio Joint Audience Research Limited – RAJAR, firmy zajmującej się obsługą jednego systemu pomiaru odbiorców dla branży radiowej w Wielkiej Brytanii:

  • radio jest powszechne – 89% osób w wieku od 15 do 75 lat słucha radia co najmniej raz w tygodniu, zaś 74 % osób słucha radia każdego dnia. Zasięg radia jest obecnie największy od wielu lat. Średni dzienny czas słuchania radia w zeszłym roku wzrósł do 5 godzin i 10 minut.
  • radio jest słuchane przez cały dzień, a do godziny 18:00 jest to niezaprzeczalnie medium o najwyższym zasięgu,
  • 36% respondentów słucha radia w internecie
  • 24% respondentów słuchających radia przez sieć słucha go w czasie zajęć służbowych, jako medium towarzyszące w pracy na komputerze
  • słuchając radia można wykonywać wiele innych czynności jak np. sprzątanie, gotowanie, prace remontowe
  • radio jest przyjaźnie „natrętne” – słuchasz nawet wbrew woli, bo nie możesz „zamknąć uszu”
  • radio jako samodzielny nośnik reklamy, również przypomina o produktach i markach tych produktów, przypomina reklamy telewizyjne, internetowe czy prasowe – w ten sposób utrwala ich przekaz
  • radio jest tanie! Dzięki swojemu zasięgowi i powszechnej dostępności jest najtańsze w porównaniu z innymi mediami.

Jeśli interesuje Cię zlecenie emisji reklamy, ale nie wiesz od czego zacząć i jakie podjąć kroki, pomożemy Ci:

  • określić cele, które kampania radiowa ma zrealizować (wizerunkowa marki i produktu czyli nastawiona stricte na sprzedaż, informacyjna, promocyjna, dotycząca np. wprowadzanego nowego produktu na rynek)
  • w doborze formy reklamy (tradycyjny spot reklamowy, sponsoring, lokowanie produktu, forma konkursu, akcja specjalna, akcja poza antenowa np. przez działania online)
  • precyzyjnie dotrzeć nawet do bardzo specyficznych grup docelowych,  właściwych dla radia, internetu i portali społecznościowych
  • w zakresie scenariusza, doboru głosu lektora, podkładu muzycznego i dźwiękowego, szaty graficznej
  • w realizacji całej produkcji kampanii reklamowej

Dlaczego warto reklamować się z nami?

  • współpracujemy z najlepszymi producentami reklamowymi i najlepszymi lektorami, dzięki czemu reklama z nami jest znacznie tańsza
  • kampanię reklamową realizujemy natychmiast – od zlecenia do emisji nawet w kilka godzin (szczególnie istotne w przypadku wprowadzanego nowego produktu jako promocji, np. w sklepie spożywczym czy eventu)
  • natychmiastowa aktualizacja kampanii promocyjnych 
  • bardzo preferencyjne warunki reklamowych kampanii długoterminowych
  • brak bezpośredniego sąsiedztwa reklam produktów konkurencyjnych
  • radiowe kampanie reklamowe wspomagamy kampaniami internetowymi w formie graficznej, zdjęciach czy filmach Państwa firmy bądź produktu, w różnych miejscach naszego portalu radiowego oraz mediach społecznościowych
  • umożliwiamy również na dodatkowych warunkach zamieszczenie kampanii reklamowej w naszej radiowej mobilnej aplikacji

Kontakt w/s reklamy prosimy kierować drogą mailową na adres:   reklama@radiotop.pl

Udostępnij