Sześciokrotni zdobywcy nagrody Grammy, pionierzy gatunków Black Eyed Peas przedstawiają nowy, przebojowy singiel i teledysk zatytułowany „SIMPLY THE BEST” z brazylijską gwiazdą popu Anittą i El Alfą.
Black Eyed Peas przedstawiają nowy singiel „Simply The Best”. Do pracy nad nagraniem dołączyła brazylijska gwiazdą popu Anitta oraz El Alfa. Utwór zapowiada nadejście ich niecierpliwie wyczekiwanego dziewiątego pełnego albumu „ELEVATION”, który ukaże się 11 listopada.
Black Eyed Peas, Anitta i El Alfa na zmianę przejmują kontrolę, odkrywając swoją niezaprzeczalną i niezniszczalną chemię. Anitta dodaje do utworu powiew brazylijskiego powietrza, El Alfa smaków Dominikany, a Black Eyed Peas emanują charakterystyczną dla Los Angeles pewnością siebie. Nakręcony w LA klip kontynuuje tradycję niezwykłych teledysków grupy.
Płyta „ELEVATION” poszerza zbiorową świadomość muzyczną i po raz kolejny przekracza wszelkie granice. Nie zabrakło oczywiście gości specjalnych. Grupa połączyła siły z Daddy Yankee w reggaetonowym bangerze „BAILAR CONTIGO”, podczas gdy Nicky Jam rozpala przebojowe „GET DOWN”. „FILIPINA QUEEN” to ich pierwsza współpraca z Bellą Poarch. Nicole Scherzinger zachwyca w „NO ONE LOVES ME”, po czym Black Eyed Peas i Ozuna zamykają album wspólnym „L.O.V.E.”.
Pierwszą zapowiedzią „ELEVATION” był międzynarodowy hit „DON’T YOU WORRY” z Shakirą i Davidem Guettą. Utwór zebrał już ponad 100 milionów streamów na Spotify i 107 milionów wyświetleń na YouTubie. W międzyczasie wskoczył do Top 30 na liście iTunes: Top Pop Songs Chart i Top 50 na Shazam U.S. Top 200. Poza niedawnym uznaniem ze strony Billboardu czy „NME”, grupa dała również występ w ramach Good Morning America: Summer Concert Series w nowojorskim Central Parku.
Black Eyed Peas każdym ruchem dyktuje rytm kultury. W ciągu ostatnich 25 lat grupa z Los Angeles zdobyła sześć nagród Grammy i sprzedała 35 milionów albumów oraz 120 milionów singli. Jest uznana za jako jeden z największych wykonawców epoki, stała się „drugim najlepiej sprzedającym się artystą/grupą wszech czasów w zakresie pobranych utworów” według Nielsena i wylądowała na liście „Hot 100 Artists of the Decade” Billboardu. Sprzedając ponad 3 miliony biletów, grając ponad 300 koncertów w 30 różnych krajach, w tym na głównych stadionach, uświetniła największą scenę na świecie przełomowym występem na Super Bowl XLV Halftime Show w 2011 roku. W 2019 roku rozpoczęła nową erę dzięki singlowi „RITMO (Bad Boys For Life)” u boku J Balvina, generując łącznie ponad miliard streamów i wyświetleń wideo w mniej niż sześć miesięcy. Pobiła tym liczbę streamów na Spotify takich klasyków, jak „I Gotta Feeling” i „Where Is The Love?”, a utwór stał się „najczęściej słuchaną piosenką na platformie” grupy. Wspiął się na Top 10 w Pop Radio, stając się ich „pierwszym Top 10 w tym formacie od dekady”. Kolejny singiel „MAMACITA” z Ozuną i J.Reyem Soulem tylko przyspieszył sukces Black Eyed Peas osiągając pół miliarda odtworzeń. Wszystko to utorowało drogę do ósmego albumu zespołu „Translation”, który wywołał wielki szum na całym świecie. Album zajął 3. miejsce na liście Billboard Top Latin Albums. Oprócz miliardów streamów, „RITMO” pokrył się podwójną platyną, podczas gdy „MAMACITA” i „GIRL LIKE ME” z Shakirą osiągnęły złoty status.
Odkąd 6 lat temu przebiła się w Brazylii, Anitta jest czołową artystką nowej generacji muzyki latynoskiej. Największa światowa gwiazda popu z Brazylii zgromadziła już ponad 63 miliony obserwujących na Instagramie, prawie 17 milionów subskrybentów na YouTubie orz ponad 6 miliardów wyświetleń. Billboard wymienił ją pośród 15 najbardziej wpływowych muzyków na świecie w social mediach. W lipcu 2013 roku wydała swój pierwszy album „Anitta”, który składał się z 14 — w większości napisanych przez nią — utworów. Drugi album Anitty „Ritmo Perfeito” ukazał się w lipcu 2014 roku, a trzeci „Bang” w 2016 roku. Płyta „Kisses” (2019) była jej pierwszym trójjęzycznym albumem z piosenkami po hiszpańsku, portugalsku i angielsku. Płyta otrzymała nominację do Latin Grammmy, po czym Anitta zdobyła nagrodę dla Najlepszej artystki na Latin AMAs. Od 2014 roku Anitta przez pięć kolejnych lat była uznawana za Najlepszego wykonawcę brazylijskiego na MTV Europe Music Awards.
W kwietniu 2021 roku Anitta wydała hit „Girl From Rio” — jej pierwszy singiel w radiu Top 40. Wcześniej zaprezentowała „Fuego” (feat. DJ Snake & Sean Paul), „Loco” i „Me Gusta” (feat. Cardi B & Myke Towers), jeden z jej największych przebojów z ponad 350 milionami streamów. Łącznie piosenki zebrały miliard streamów jeszcze przed premierą płyty. Pod koniec zeszłego roku Anitta wydała „Envolver”, który osiągnął 1. miejsce na liście Global Spotify 200, bijąc jej pierwszy rekord Guinnessa jako pierwszy latynoski solowy artysta, który osiągnął 1. miejsce na Global Spotify. Tego lata artystka zdobyła nagrodę MTV Video Music Award 2022 za „Envolver”, bijąc drugi rekord Guinnessa jako pierwsza brazylijska artystka solowa, która wygrała MTV VMA dla najlepszej muzyki latynoskiej. Zwycięstwo nastąpiło po jej debiutanckim występie na VMA z „Envolver”.
Pierwszy tegoroczny singiel Anitty „Boys Don’t Cry” stał się największym solowym debiutem brazylijskiego artysty w historii listy Spotify Global i pobił jej własny rekord, zajmując 1. miejsce w iTunes w 19 krajach. W kwietniu artystka wydała nowy album „Versions of Me”. 15-utworowy album ukazał się w języku hiszpańskim, angielskim i portugalskim i pobił rekord największego tygodnia w streamingu wśród brazylijskich artystów na Spotify. Ostatnio płyta przekroczyła miliard odtworzeń na Spotify. Niedawno Anitta wydała singiel „Lobby” z udziałem Missy Elliot. Najnowszy teledysk zgromadził już ponad 7,5 miliona wyświetleń na YouTubie.