„Słuchać swoich różnic. Bezcenne”. Mastercard Music przedstawia nowy duet: Bedoes 2115 i Dawid Kwiatkowski i wspólny ich numer „Lustro”.
Na wszystkich platformach streamingowych, dostępny jest już singiel „Lustro” stworzony przez duet czołowych polskich artystów: Bedoesa 2115 i Dawida Kwiatkowskiego. Piosenka to efekt pracy muzyków w ramach 3. edycji Mastercard Music – projektu, którego celem jest inspirowanie do wspólnej pracy twórców z odległych nurtów muzycznych, o innym spojrzeniu na świat i odmiennej wrażliwości.
Te założenia doskonale pokazano w nagranym z udziałem muzyków teledysku, który w kreatywny sposób pokazuje to, jak, dosłownie i w przenośni, możemy odbijać się w oczach innych, niczym w tytułowym lustrze.
– Inspiracją dla mnie podczas tworzenia utworu dla Mastercard Music był świat Borysa, dotąd mi nieznany. Jesteśmy jak dwa przeciwległe bieguny, a jego artystyczny świat tak bardzo różni się od mojego, że pisząc ten utwór kilka razy musiałem wyjść ze swojej strefy komfortu. Żeby napisać swoją zwrotkę, zdecydowałem się prześledzić życie Borysa. Chwilami czułem się, jak jego stalker. Przeglądałem jego zdjęcia, zdjęcia jego znajomych, czytałem wywiady, próbowałem jak najbardziej się do niego zbliżyć. Nigdy wcześniej tak nie pisałem. To niesamowite doświadczenie
– komentuje Dawid.
– Dla mnie muzyka jest jedną z największych sił na świecie. Może połączyć ludzi, ale może też podzielić. Moim zdaniem eksperymentowanie w muzyce jest niezbędne dla jej rozwoju. Moją inspiracją jeśli chodzi o koncepcję na utwór był motyw z „zamianą ciałami” znany z filmu Freaky Friday i kawałka Lil Dicky & Chris Brown o tym samym tytule, ale chciałem zrobić to z morałem i o ile zwrotki są z dystansem to chciałem, żeby refren nakłaniał do przemyśleń. Współpraca z Dawidem była świetnym doświadczeniem. Ja uwielbiam wychodzić ze swojej strefy komfortu jeśli chodzi o tworzenie – potrafię stworzyć wspaniałe rzeczy z każdym. Nie mam ograniczeń, a takie współprace zawsze wzbogacają o doświadczenia.
– opowiada Bedoes 2115.
Bedoes 2115 i Dawid Kwiatkowski spotkają się na scenie w czasie wspólnego koncertu, który odbędzie 25 września 2023 roku o godzinie 19:00 w MOXO w Fabryce Norblina. W czasie wydarzenia każdy z artystów zaprezentuje utwory ze swojego repertuaru oraz wspólny singiel Lustro. Bilety zdobyć można w aktywacjach w ramach programu Mastercard Bezcenne Chwile oraz w konkursach organizowanych na portalach społecznościowych artystów.
Mastercard Music – przestrzeń do tworzenia
Platforma Mastercard Music to projekt Mastercard, którego ideą jest łączenie ludzi poprzez wspólną pasję i pokazanie siły muzyki, jednoczącej pomimo różnic. W ramach tego projektu, marka podejmuje współpracę z artystami poruszającymi się w odmiennych stylach muzycznych, inspirując ich do wspólnej pracy i skomponowania oraz nagrania utworu, który będzie przełamywał schematy. W ramach Mastercard Music zadebiutowały już dwa duety – Sanah&Sobel z utworem „Cześć, jak się masz?” oraz Pezet&Natalia Szroeder z singlem „Jeden świat”.
Mastercard Music – przestrzeń do słuchania i patrzenia
Do tej pory projekt Mastercard Music skupiał się głównie na inspirowaniu procesu kreacji, tworzeniu nieoczywistych duetów. Tegoroczna, trzecia edycja to już nie tylko muzyka. To także innowacyjna, immersyjna przestrzeń stworzona w nowopowstałym MELT museum. Przez dwa tygodnie fani artystów i nowego singla oraz niestandardowego wykorzystania technologii będą mogli zanurzyć się w niezwykły świat muzycznych i wizualnych doznań karmiąc nimi wszystkie zmysły.
Specjalne nagrody przygotowane zostały dla uczestników Programu Mastercard Bezcenne Chwile. Będą oni mogli skorzystać z unikalnej okazji zdobycia biletów na koncert duetu, poprzedzający go meet&greet z artystami, bilety do immersyjnej strefy Mastercard Music oraz kolekcjonerskich winyli z utworem oraz wersją instrumentalną piosenki.
Kampania Mastercard Music
Do współpracy przy produkcji muzycznej i bieżących relacjach z artystami zaproszono agencję high&, producentem muzycznym został Piotr Kujda. Bedoesa 2115 reprezentuje Universal Music i Label 2115, a Dawida Kwiatkowskiego DB4 Management. Produkcją teledysku i spotów reklamowych zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a całość wyreżyserował Alan Willmann. Koncert oraz Strefę Mastercard Music organizuje agencja MELT.