Miley Cyrus, wielokrotnie platynowa artystka, autorka tekstów i pionierka prezentuje „Flowers”, pierwszy singiel z jej nadchodzącego, ósmego albumu studyjnego „Endless Summer Vacation”. Album będzie dostępny na całym świecie 10 marca.
Miley Cyrus w utworze „Flowers” wypowiada się na temat miłości do siebie i własnej odwagi śpiewając te słowa: „Started to cry / But then I remembered / I can buy myself flowers / Write my name in the sand”. Dalej składa potężną daklarację: „I can love me better than you can”. Tematyka piosenki i szum wokół muzyki Miley przekonały fanów artystki, że rok 2023 będzie trwał pod znakiem Cyrus. Singlowi towarzyszy teledysk utrzymany w stylu „fashion:”, wymyślony przez Miley i wyreżyserowany przez Jacoba Bixenmana. Dyrektorem kreatywnym jest Stephen Galloway.
„Endless Summer Vacation” był zapowiadany przez Miley przy użyciu wielu materiałów wizualnych. Ujawniona została też okładka wydawnictwa, którą zdobi zdjęcie wykonane przez Briannę Capozzi. Nad stroną kreatywną w całości czuwała Miley. Materiał na album „Endless Summer Vacation” został nagrany w Los Angeles. W produkcji wsparli Cyrus Kid Harpoon, Greg Kurstin, Mike WiLL Made-It i Tyler Johnson. Miley opisuje dzieło jako swój list miłosny do Los Angeles.
„Endless Summer Vacation” będzie dostępny na całym świecie od 10 marca zarówno w wersji cyfrowej, jak i w sklepach stacjonarnych w wielu konfiguracjach fizycznych. Dostępny w pre-orderze TUTAJ.
Miley Cyrus jest jedną z najbardziej wpływowych osób w popkulturze. Jej profil na Instagramie obserwuje ponad 192 miliony użytkowników. Na swoim koncie ma sześć albumów numer 1, w tym nominowany w 2013 roku do nagrody GRAMMY album „Bangerz”, który w USA pokrył się trzykrotną platyną. Ponadto w trakcie swojej kariery odbyła pięć imponujących, wyprzedanych światowych tras koncertowych.
W listopadzie 2020 roku Miley wydała długo oczekiwany siódmy album studyjny, „Plastic Hearts”. Doceniony przez krytyków zadebiutował na pierwszym miejscu listy Billboard’s Top Rock Albums i jest jej szóstym albumem, który wylądował na pierwszym miejscu. Utwory z „Plastic Hearts” były streamowane ponad 3 miliardy razy. W 2021 roku Miley dołączyła do The Kid LAROI w remiksie jego piosenki „Without You”. Remiks zadebiutował na pierwszym miejscu listy Billboard’s Rock Chart.
Miley pojawiła się na „The Metallica Blacklist Album”, gdzie wykonała niesamowity cover „Nothing Else Matters”. Współpracowała z wieloma markami, m.in. NBC/Peacock, Gucci i T-Mobile. Większą część 2021 roku spędziła na trasach koncertowych oraz scenach największych festiwali. Podczas LATAM wystąpiła dla ponad milionowej publiczności. Miley to także niestrudzona orędowniczka społeczności LGBTQ+. Wiele czasu poświęca swojej organizacji non-profit The Happy Hippie Foundation, która wspiera bezdomną młodzież, społeczność LGBTQ i inne wrażliwe grupy społeczne.
Pre-order albumu TUTAJ